صنعت و تجارتگزارش ویژهنفت و انرژی

سال جهش تولید، باید سال جهش پیشرفت پروژه‌های توسعه‌ای پتروشیمی فناوران باشد

مدیر عامل تاپیکو در مراسم معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فناوران:

به گفته دکتر بابک افقهی ، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) سال جهش تولید، باید سال جهش پیشرفت پروژه‌های توسعه‌ای پتروشیمی فناوران باشد.

 

 

به گزارش اقتصاد روز از پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپ‌نیوز)، دکتر افقهی که در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل پتروشیمی فن‌آوران سخن می گفت با گرامیداشت هفته کارگر افزود : مدیرعامل جدید و هیات مدیره پتروشیمی فن‌آوران حداکثر ظرف ۳ ماه برنامه جامع و عملیاتی فعال‌سازی پروژه‌ها را ارائه روش‌های تامین مالی آنها نیز ارائه کنند.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) با ابراز امیدوارم از موفقیت‌های بزرگ در پتروشیمی فن آوران پس از تغییر و تحولات مدیریتی جدید اظهار داشت: سال 1403 باید سال جهش در پیشرفت پروژه‌های فن‌آوران و اصلاح پرتفوی سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته در این شرکت با محوریت حفظ زنجیره ارزش آن باشد.

 

دکتر افقهی با برشمردن پروژه‌های بسیار مهم و ارزشمند این شرکت نظیر VAM، اتانول سنتزی و ابر پروژه پتروالفین تاکید کرد: با توجه به مذاکرات بسیار خوبی که با چند بانک در خصوص تامین مالی این پروژه‌ها صورت گرفته، لازم است هیات مدیره و مدیرعامل محترم هرچه سریعتر و بطور جدی با استفاده از روش‌های متنوع تامین مالی ، عملیات اجرایی این پروژه‌ها را تسریع کرده و موجبات افزایش ارزش افزوده و استمرار سودآوری را برای سهامداران فراهم آورند.

 

وی در پایان با اشاره به لزوم توجه به استفاده از نیروهای بومی و رشد یافته در مناطق عملیاتی جنوب کشور خاطر نشان کرد : انتصاب مدیرعامل جدید پتروشیمی فناوران نماد عینی و تبلور یافته این اعتقاد راسخ به بومی‌گزینی در مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تامین اجتماعی و شستا است.

در ادامه این مراسم محمدجواد بدری، مدیرعامل سابق پتروشیمی فن‌آوران گزارشی از عملکرد خود در این پتروشیمی ارائه کرد و حسین رفیق‌دوست، مدیرعامل جدید فن‌آوران به بیان برنامه‌‌های خود برای جهش تولید در این پتروشیمی پرداخت . اعضای هیات مدیره پتروشیمی فن‌آوران نیز متعاقبا نکاتی را در رابطه با برای پیشبرد برنامه‌های شرکت مطرح کردند.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا