صنعت و تجارتنفت و انرژی

پتروشیمی خراسان واحد نمونه ملی شد

در سي و پنجمين جشنواره امتنان از كارگران نخبه و گروه‌هاي كار و واحدهاي نمونه ملي با حضور رييس‌جمهور از «پتروشيمي خراسان» به‌عنوان واحد نمونه ملي تقدير به عمل آمد.
به گزارش اقتصاد روز از پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپ‌نیوز)،  در اين آئين كه در كارخانه ايران خودرو ديزل برگزار شد، رئیس‌جمهور با همراهی عباس علی‌آبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت و سیدصولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اهدای لوح سپاس و تندیس ویژه از جمعی از کارگران نخبه و مديران نمونه ملي تقدیر كرد و تنديس واحد نمونه ملي را به مهندس يوسف حسني مدیرعامل پتروشیمی خراسان اهدا نمود.
مديرعامل پتروشيمي خراسان در حاشيه اين مراسم گفت: اخذ اين لوح سپاس از دستان رييس‌جمهور محترم و ديدار با رهبر معظم انقلاب افتخار بسيار بزرگي براي مجموعه پتروشيمي خراسان است.
یوسف حسنی اظهار داشت: درخشش مجتمع عظيم صنعتي پتروشيمي خراسان در كشور و اخذ افتخارات متعدد ملي، مرهون زحمات همكاران جان بر كف هستيم.
وي افزود: ما در پتروشيمي خراسان سعي داريم همواره بر مدار تعالي حركت كنيم و با نگاه بلند مدت به دنبال توسعه و دستيابي به افق‌هاي برتر باشيم.
پیش از این، طی مراسمی در وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی از تلاش های مديرعامل پتروشيمي خراسان به عنوان مدیر نمونه ملی توسط دکتر صولت مرتضوی تجلیل شد.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا