صنعت و تجارتنفت و انرژی

بازدید مدیرعامل تاپیکو از غرفه های قرارگاه خاتم‌الانبیا و نفت ایرانول

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین(تاپیکو) امروز در جریان بازدید از بیست و هشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران از غرفه های قرارگاه خاتم‌الانبیا و شرکت نفت ایرانول بازدید به عمل آورد .

به گزارش اقتصاد روز از پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپ‌نیوز)، دکتر بابک افقهی امروز چهارشنبه در حاشیه حضور در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران از غرفه های قرارگاه خاتم‌الانبیا و شرکت نفت ایرانول بازدید کرد.

در جریان این بازدید دکتر افقهی با سردار عبدالرضا عابد، فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا و عیسی اسحاقی مدیرعامل شرکت نفت ایرانول دیدار و گفتگو کرد .

در جریان دیدار و گفت‌وگوی صمیمانه دکتر افقهی با سردار عبدالرضا عابد، فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا طرفین بر تحکیم و  گسترش همکاری‌های مشترک، به‌خصوص در میادین نفتی شادگان و یادآوران، تاکید کردند.

 

همچنین در دیدار دکتر افقهی با مدیرعامل شرکت نفت ایرانول ، مهندس عیسی اسحاقی گزارشی از روند تولید و فروش این شرکت در سال جاری را به مدیرعامل تاپیکو ارائه کرد.

گفتنی است، بیست و هشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران،  که از صبح امروز، چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه آغاز شده، تا روز شنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا