صنعت و تجارتنفت و انرژی

خبر خوش مدیر عامل تاپیکو از توافق بزرگ با بانک مرکزی / سال ۱۴۰۳ اتفاقات بسیار خوبی برای تاپیکو خواهد افتاد

در جمع خبرنگاران اعلام شد؛

مدیر عامل تاپیکو از توافق بزرگ با بانک مرکزی برای رفع موانع بورسی شدن شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس خبر داد.

به گزارش اقتصاد روز از پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپ‌نیوز)، دکتر بابک افقهی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین(تاپیکو) در جریان بازدید از بیست‌و‌ هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران در گفت‌وگو با خبرنگاران کفت: فکر می‌کنم سال ۱۴۰۳ اتفاقات بسیار خوبی برای تاپیکو رخ خواهد داد.

وی افزود: خوشبختانه به جای پرداختن به کارهای جزئی و کوچک ، چند هدف بزرگ را هدف‌گیری کرده‌ایم که هم اکنون نشانه‌های بسیار خوبی از تحقق برخی از این اهداف بروز کرده است.

دکتر افقهی در ادامه از جلسه دو روزه گذشته خود با معاون ارزی بانک مرکزی برای رفع تعهدات ارزی شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس که ۱۵ سال بلاتکلیف مانده بود، خبر داد.

مدیر عامل تاپیکو اظهار داشت: در این مذاکرات با امضای توافقنامه‌ای به سمت رفع بزرگترین مانع بورسی شدن شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس پیش می‌رویم که در صورت حل این مشکل بزرگ، امسال، سال خوبی برای سهامداران تاپیکو خواهد بود.

گفتنی است، بیست‌و‌هشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران،  که از روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه آغاز شده، تا روز شنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا